Flying
  • Romana
  • English
Studiu: Rezidentii cartierului Paradisul Verde. Stil de viata, profil si nivel de satisfactie. 2017 PDF Print E-mail

 

Detalii pentru respondenti

  • De ce realizam acest studiu ? Pentru a ne cunoaste mai bine comunitatea, pentru a avea un instrument robust pe baza caruia sa obtinem feedback de la rezidenti, pentru a ajuta in deciziile si initiativele Administratiei pe perioada urmatoare, pentru a avea informatii la indemana in potentiale discutii cu diversi furnizori de produse sau servicii.
  • Studiul este proiectat de Quantix Marketing Consulting, in colaborare cu Administratia Complexului Rezidential Paradisul Verde (Asociatia de proprietari, prin acceptul si colaborarea presedintelui Asociatiei, Dl. Marian Fanaru).
  • Principalul beneficiar al datelor este Administratia complexului, care poate folosi raportul de cercetare pentru diverse obiective.
  • Studiul este realizat pro bono si nu este subiectul vreunei tranzactii comerciale. Administratia complexului si rezidentii respondenti vor primi raportul fara niciun cost.
  • Invitatiile de participare sunt trimise de catre Administratie.
  • Chestionarul este dezvoltat de catre Quantix Marketing Consulting, pe baza unor teme si obiective conturate in urma discutiilor cu Administratia complexului si a unor discutii prealabile cu rezidenti din cartier. Chestionarul a fost totodata trimis consilierilor pentru feedback inainte de start.
  • Studiul a mai fost realizat in 2012, cu un chestionar asemanator. Varianta actuala suporta cateva scurte actualizari. Raportul 2012 poate fi descarcat de la adresa : LINK
  • Datele sunt culese prin intermediul unei platformei Google Forms. Fiind o platforma open, pot exista anumite limitari. Ne cerem scuze in masura in care apar diverse disfunctionalitati. Chestionarul este pretestat pe mai multe sisteme de operare, browsere si dispozitive, este insa posibil sa existe unele incompatibilitati cu diverse medii.
  • Quantix Marketing Consulting nu va avea acces la date personale ale respondentilor. In chestionar nu se solicita detalii de contact sau alte elemente de identificare. Raspunsurile vor fi strict confidentiale, in conformitate cu normele internationale ale ESOMAR, organismul de reglementarea a practicilor in cercetarea pietei (www.esomar.org)
  • Quantix Marketing Consulting este o agentie specializata in cercetarea pietei si consultanta de marketing. Specialistii companiei au o lunga experienta in domeniu si prezinta garantie din punct de vedere profesional pentru derularea unei astfel de cercetari.
  • Rezultate centralizate ale raportului pot fi utilizate pentru comunicarea catre diverse alte parti (organizatii publice sau private), in vederea dezvoltarii unor programe de interes pentru comunitate.
  • Administratia sau Quantix Marketing Consulting pot folosi extrase din cercetare pentru diverse materiale de comunicare
  • Studiul poate deveni recurent in masura in care este considerat util, ca instrument de feedback si suport de decizie.
  • Perioada de culegere a datelor: 3 - 18 martie 2017
  • Chestionarul si raportul de cercetare sunt doar in limba romana
  • Raportul va fi finalizat pana la jumatatea lunii aprilie 2017. Informatii din raport vor fi trimise de catre Administratie respondentilor la studiu in a doua jumatate a lunii aprilie 2017.
  • Pot participa la studiu doar rezidenti ai cartierului Paradisul Verde, cu varsta peste 14 ani.
  • Fiecare rezident poate raspunde o singura data la chestionar.
  • Durata estimata de completare chestionar: 15 minute (poate varia in functie de raspunsurile oferite si de viteza de completare).
  • Completarea chestionarului este benevola. Rugam insa rezidentii sa raspunda acestei initiative, un numar mai mare de respondenti ne va ajuta pe toti in conturarea unei imagini mai clare a profilului comunitatii.
  • Daca intr-o gospodarie exista mai multi rezidenti, fiecare poate completa propriul chestionar deoarece modul de viata, interesele, comportamentele si atitudinile pot diferi intre membrii unei gospodarii.
  • Pot completa online doar cei care au primit mailul. In cazul in care nu sunteti in baza de date a Administratiei, puteti sa trimiteti ulterior adresa de mail catre Administratie si va vom trimite chestionarul. De asemenea, il puteti completa pe hartie, noi il vom introduce pe calculator in faza de analiza. Daca doar sotul sau sotia este in baza de date a Administratiei si a primit invitatia de participare, mailul poate fi forward-at si partenerei/partenerului pentru completare.
  • De ce aceste intrebari? Cu ocazia studiului trecut am primit cereri de clarificare cu privire la utilitatea unor intrebari, in special cele care nu tin strict de cartier (exemplu – evaluarea unor companii si marci). Amintim ca cercetarea vizeaza si stilul de viata in ansamblu, in vederea dezvoltarilor pe viitor. Informatii precum cele de evaluare a unor marci sau companii pot fi utile in dezvoltarea unor parteneriate cu acestea, a unor programe special adresate rezidentilor.
  • Chestionarul poate fi completat si de pe telefonul mobil (smartphone). Daca raspundeti de pe mobil, va recomandam sa tineti aparatul in format landscape, pentru o buna vizualizare. Dezactivati rotirea automata a ecranului sau evitati sa treceti in timpul completarii din format landscape in portrait deoarece pot aparea disfunctionalitati (puteti fi directionat din nou la inceputul chestionarului)

 

Pentru orice intrebare ne puteti contacta la adresa This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it
 
Man - from the Bow to the Shopping Cart PDF Print E-mail
 

We are pleased to announce the release of the report: "Barbatul - de la arc la shopping cart" (The Man - from the Bow to the Shopping Cart), by Lighthouse Group and SMARK Research.

You will find useful and relevant information about men in Romania, on consumption, attitudes and life-style.

We recommend the report as a useful tool in desinging marketing strategies & tactic, in a large range of industries.

 

For more details: link

  

Quantix Marketing Consulting acts a Consultant Research & Insights on several projects developed under SMARK Research.

Copy
 
When segment is too large PDF Print E-mail

Size of segments is and will be a hot topic in marketing and business, in general. Despite the development of certain mathematical models that, people say, are supposed to solve such issues by extracting the optimal solution out of a black-box, the problem still remains... And this is normal, as all these algorithms are trying their best, in imperfect contexts.

 

No matter how much we expect mathematicians and statisticians, British researchers or famous PhDs from Insead to come up with revolutionary and final solutions, well, surprise! We still have to keep our brains tuned on in order to take some judgemental decisions on segmentation. Of course, it's not only about segmentation, but that's the topic of this article, so we stick to it :)

 

To keep the flow in a quite attractive area, we continue with a couple of examples from the vast realm of hobbies.

A life-style segmentation may reveal the existence of a certain segment in the population attracted to sports. We dare to say, that would be quite normal in a decent population.

Read more...
 
Shifts - Tinerii si muzica PDF Print E-mail

 

Muzica este, in orice timp si spatiu, o dimensiune fundamental a umanitatii.

Prin natura lor vulcanica, efervescenta, tinerii sunt probabil segmentul care rezoneaza cel mai mult la acest fenomen, incarcat de traire si emotie. Superlativul anterior nu se refera exclusiv la feeling, cat la implicatiile comportamentale si variatele mecanisme prin care tanarul relationeaza cu muzica…

 

De ce sa insistam in aceste randuri asupra muzicii, cand tocmai am afirmat ca ea ne insoteste de sute, chiar mii de ani? Raspunsul e simplu: deoarece, in ultimii ani, se intampla unele lucruri ce merita evidentiate, sunt schimbari pe care tinerii le asimileaza rapid, daca nu chiar le genereaza...

Cateva elemente specifice pentru inceputul lui 2013…

 

Atomizarea stilurilor

In urma cu putini ani, stilurile de muzica se cam rezumau la cateva directii mari. Pe acele directii cresteau posturile de radio, revistele, emisiunile, etc. La ora actuala, diversitatea stilurilor de muzica este impresionanta. Exista tot felul de ramificatii, de triburi, de genuri aparte…Nu este vorba doar despre existenta acestor ramificatii, cat si de posibilitatea de a le accesa. Daca in urma cu 10 ani iti placea clasicul baroc, te chinuiai sa cumperi CD-uri in gen. Astazi, ai N posturi de radio online pe care le poti accesa foarte usor si care-ti alimenteaza ambientul, 24/24, cu stilul preferat…

 

 

Articol trimis spre publicare si platformei Youth Monitor

 

 

Read more...
 
Shifts - Tinerii si cititul PDF Print E-mail

Domne’, de ce nu mai citesc tinerii?

 

Inainte sa ne aruncam muncitoreste in asumptii despre cum se deterioreaza generatiile, hai sa punem lucrurile in context.

Cu flexibilitate si deschidere la nou…

 

A citi nu inseamna doar a termina o carte

Ce inseamna de fapt ,,a citi”?

As porni de la Dictionar: Sensul de baza al verbului A CITI este “ A parcurge un text (pronunțând cuvintele sau nu) pentru a lua cunoștință de cele scrise.”

Ei bine, citesc tinerii? Nu citesc?

In ce indicatori putem masura acest fenomen?

Deseori masuram numarul de carti citite pe o perioada determinata de timp si tragem concluziile privitoare la evolutia sa.

Pierdem insa din vedere substituentii. Schimbarile comportamentale.

Read more...