Flying
  • Romana
  • English
Youth Monitor

Marketing platform focused on youth in Romania

 



YouBUS - iarna 2013-2014 PDF Print E-mail

Am finalizat raportul YouBUS iarna 2013/2013, cu datele pe decembrie 2013-februarie 2014.

Am acumulat un an de date interesante despre consumul si atitudinile tinerilor din Romania, 14-26 ani. Cat cumpara si consuma tinerii alimente, bauturi, electronice, servici...plus multe alte lucruri interesante!

 

Studiul este scos sub brandul Youth Monitor, platforma specializata in marketing research & consumer insights cu focus pe tineri.

Cercetarea este realizata lunar, pe baza de interviuri telefonice, tip omnibus. Target: tineri 14-26 ani, urban si rural.

 

 
YouBUS - primavara-vara 2013 PDF Print E-mail

Un prim raport YouBUS vede "lumina tiparului" - mai exact, vede laserul din fibrele optice care impinge bitzii cu informatii catre monitoarele devoratorilor de insighturi.

 

Date proaspete pe segmentul 14-24 ani. Atat urban cat si rural, caci da, suntem interesati si de tinerii din rural! Recomandam tuturor sa se uite si la ei, sa nu ne lasam pe tanjeala ca e mai economic sau mai simplu sa facem research doar pe urban.

 

Consum, atitudini, stil de viata. Informatii utile si relevante pentru omul de marketing.

Faceti loc in rafturi!

Sau, you digitals, creati un folder nou! :)

 

 
Litteris et Virtuti PDF Print E-mail

 

Evident, nu era nevoie de o platforma de marketing dedicata tinerilor, cum este Youth Monitor, pentru a cunoaste faptul ca educatia ocupa o zona centrala in sfera preocuparilor tinerilor.

Mai cu voie sau de nevoie, tinerii sunt prinsi intr-un luuung proces de acumulare de informatii, in mod sistematic si bine organizat. 

Sau asa vrem noi sa credem, ca il avem bine organizat...

 

Ce cred tinerii? La astfel de intrebari plus multe altele raspunde studiul Litteris et Virtuti - Educatia prin ochii tinerilor.

 

 

 

http://research.smark.ro/litteris_et_virtuti_.html

 

 

Litteris et Virtuti este parte a platformei Youth Monitor si, pastreaza, implicit, caracterul sau dinamic si efervescent. Lucrarea de fata, Educatia prin ochii tinerilor (2012), este o prima initiativa. In desfasuratorul de proiecte Litteris et Virtuti vor aparea, in viitorul apropiat, alte lucrari care vor completa imaginea complexa a sistemului educational din Romania cu noi perspective. De asemenea, se vor urmari in dinamica anumiti indicatori, pentru a furniza tuturor celor interesati o dimensiune evolutiva. 

 

Data fiind relevanta sa pentru societate, cercetarile ce vor aparea in Litteris et Virtuti vor prezenta interes major pentru:

  • Administratie si factori de decizie in spatiul public, pe teme legate de educatie, tineret sau integrare in munca
  • Organizatii non-guvernamentale cu focus pe educatie si tineret, organizatii studentesti, de elevi sau profesori
  • Companii private, romanesti sau corporatii internationale, care pot fi interesate de subiect din mai multe perspective. Dintre acestea, se detaseaza componenta de responsabilitate sociala corporatista (CSR) si partea de resurse umane (angajare, voluntariat, internship, etc. )
  • Tinerii din Romania, care vor gasi aici elemente factuale privind evaluarea sistemului educational
  • Cadrele didactice si toti angajatii prinsi in sistem care sunt interesati de mai buna intelegere a mediului in care profeseaza 

 

 

 
Youth Monitor PDF Print E-mail

Youth Monitor is a marketing platform focused on the youth in Romania.

Through Youth Monitor, analysts and decision makers in marketing, brand and communication, product management and distribution have access to a continuous inflow of insights on youth segments.

 

The platform is based on market research specific appoaches.

 

Targeting one of the most dynamic layers of the society, Youth Monitor applies a variety of approached, from traditional research (qualitative and quantitative) to customer immersion exercices and informal, creative & interactive tools.

 

Few arguments to support the need of Youth Monitor in the current business environment:

  • youth represent an extremely dynamic segment, in continuou becoming. They are to be understood again and again, as trends come and go very fast
  • the young are consumers for large categories of products and services
  • youth have strong influences on purchase of different categories, with input into functional aspects as well as brand choices
  • Youth Monitor is a 360 perspective on youth, mixing categories with personal values, lifestyle, stereotypes, passions, daily activities in real life and online

Youth Monitor is based on a partnership between Quantix Marketing Consulting and Brennan Research & Consultants. The platform is initiated in 2011. Its first output, the study "Young in Romania. Urban Marketing Profile" is to be publicly launched in Jan 2012. This piece of research is completed with support from SMARK, as partners in the project.