Flying
  • Romana
  • English
Youth Monitor

 Platforma de marketing cu focus pe tinerii din Romania

 

 

 

 

 

 

 

 



YouBUS - iarna 2013-2014 PDF Imprimare E-mail

Am finalizat raportul YouBUS iarna 2013/2013, cu datele pe decembrie 2013-februarie 2014.

Am acumulat un an de date interesante despre consumul si atitudinile tinerilor din Romania, 14-26 ani. Cat cumpara si consuma tinerii alimente, bauturi, electronice, servici...plus multe alte lucruri interesante!

 

Studiul este scos sub brandul Youth Monitor, platforma specializata in marketing research & consumer insights cu focus pe tineri.

Cercetarea este realizata lunar, pe baza de interviuri telefonice, tip omnibus. Target: tineri 14-26 ani, urban si rural.

 

 
YouBUS - primavara-vara 2013 PDF Imprimare E-mail

Un prim raport YouBUS vede "lumina tiparului" - mai exact, vede laserul din fibrele optice care impinge bitzii cu informatii catre monitoarele devoratorilor de insighturi.

 

Date proaspete pe segmentul 14-24 ani. Atat urban cat si rural, caci da, suntem interesati si de tinerii din rural! Recomandam tuturor sa se uite si la ei, sa nu ne lasam pe tanjeala ca e mai economic sau mai simplu sa facem research doar pe urban.

 

Consum, atitudini, stil de viata. Informatii utile si relevante pentru omul de marketing.

Faceti loc in rafturi!

Sau, you digitals, creati un folder nou! :)

 

 
Litteris et Virtuti PDF Imprimare E-mail

 

Evident, nu era nevoie de o platforma de marketing dedicata tinerilor, cum este Youth Monitor, pentru a cunoaste faptul ca educatia ocupa o zona centrala in sfera preocuparilor tinerilor.

Mai cu voie sau de nevoie, tinerii sunt prinsi intr-un luuung proces de acumulare de informatii, in mod sistematic si bine organizat. 

Sau asa vrem noi sa credem, ca il avem bine organizat...

 

Ce cred tinerii? La astfel de intrebari plus multe altele raspunde studiul Litteris et Virtuti - Educatia prin ochii tinerilor.

 

 

 

http://research.smark.ro/litteris_et_virtuti_.html

 

 

Litteris et Virtuti este parte a platformei Youth Monitor si, pastreaza, implicit, caracterul sau dinamic si efervescent. Lucrarea de fata, Educatia prin ochii tinerilor (2012), este o prima initiativa. In desfasuratorul de proiecte Litteris et Virtuti vor aparea, in viitorul apropiat, alte lucrari care vor completa imaginea complexa a sistemului educational din Romania cu noi perspective. De asemenea, se vor urmari in dinamica anumiti indicatori, pentru a furniza tuturor celor interesati o dimensiune evolutiva. 

 

Data fiind relevanta sa pentru societate, cercetarile ce vor aparea in Litteris et Virtuti vor prezenta interes major pentru:

  • Administratie si factori de decizie in spatiul public, pe teme legate de educatie, tineret sau integrare in munca
  • Organizatii non-guvernamentale cu focus pe educatie si tineret, organizatii studentesti, de elevi sau profesori
  • Companii private, romanesti sau corporatii internationale, care pot fi interesate de subiect din mai multe perspective. Dintre acestea, se detaseaza componenta de responsabilitate sociala corporatista (CSR) si partea de resurse umane (angajare, voluntariat, internship, etc. )
  • Tinerii din Romania, care vor gasi aici elemente factuale privind evaluarea sistemului educational
  • Cadrele didactice si toti angajatii prinsi in sistem care sunt interesati de mai buna intelegere a mediului in care profeseaza 

 

 

 
Youth Monitor PDF Imprimare E-mail

Youth Monitor este o platforma de marketing dedicata tinerilor din Romania.

 

 Prin Youth Monitor, analisti si oameni de decizie din marketing, brand si comunicare, product management si distributie, au un flux continuu de insight-uri pe segmentele de tineri.

Platforma are la baza abordari specifice de market research.

 

Avand un focus pe cele mai dinamice categorii ale societatii,Youth Monitor are abordari variate, mergand de la cercetarea traditionala, cantitativa sau calitativa, pana la exercitii de customer immersion si mecanisme informale, creative, de interactiune cu tinerii.

 

Cateva argumente pentru care credem ca Youth Monitor este necesara in peisajul de business al zilei de azi:

  • tinerii reprezinta un segment extrem de dinamic, in permanenta devenire. Cunoasterea sa este continua, schimbarile se produc rapid, tendinte noi vin si pleaca cu o viteza semnificativa 
  • tinerii sunt consumatori pentru un mare numar de produse si servicii
  • tinerii sunt ,,influencer"-i pentru diferite categorii de produse si servicii, atat in ceea ce priveste caracteristicile functionale cat si alegerea brandurilor
  • Youth Monitor ofera perspective 360 asupra tinerilor. Surprinde aspectele relevante alesegmentelor atat din punct de vedere al categoriilor de produs cat si al valorilor personale, stilului de viata, stereotipurilor, pasiunilor,activitatilor de zi cu zi din lumea reala sau mediul online.

 

Youth Monitor este o initiativa realizata in parteneriat de Quantix Marketing Consulting si Brennan Research & Consultants. Platforma este demarata in 2011 prin cercetarea ,,Tânăr în România. Profil urban de marketing", la realizarea careia a contribuit si SMARK. Studiul este disponibl pe piata incepand cu ianuarie 2012.